wtorek, 14 lutego 2017

Zamek w Krupem #2

Nie wiedzieć czemu niezwykłym sentymentem darzę Zamek w Krupem..
Być może dlatego, iż chciałam mieć tutaj sesję ślubną, ale ze względu na odległość nie można 
było tego zorganizować czasowo..

Zamek w Krupem
Pisałam o tym miejscu już wcześniej (tutaj - klik), ale gdy jest tak biało nie mogłam się oprzeć 
by zatrzymać się tutaj ponownie..

Taka Troche - Zamek w Krupem














Co prawda jakość zdjęć pozostawia co nieco do życzenia, ale dla bardziej ciekawych tego miejsca osobiście nagrałam dość interesujący materiał na mój kanał YouTube :)




Jeśli chcecie obserwujcie i zostawcie suba :) 

Jeszcze wiele ciekawych miejsc przede mną na  Lubelszczyźnie i nie tylko.. 


20 komentarzy:

  1. Świetne miejsce!

    Zapraszam do siebie :) www.blondmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne miejsce. Kocham zamki, myślałam, że już byłam wszędzie, a jednak to miejsce ominęłam i muszę koniecznie nadrobić. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie, a może akurat coś ci się spodoba i zostaniesz ze mną na dłużej poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladne zdjecia!

    Zapraszam do siebie, gdzie jutro pojawi sie post w ktorym pojawia sie blogy ktore polecam. Kto wie, moze to i twoj blog sie tam pojawi.
    lifebylucas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie miałaś tam sesji ślubnej. Z pewnością świetnie by wyszło. Jednak nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło prawda?
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, świetne miejsce :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda na na prawdę piękne miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne miejsce:)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię zwiedzać zamki, a w tym jeszcze nie byłem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Klimatyczne miejsce! Wygląda ciekawie!

    Zapraszam: http://www.pannaanna92.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Miejsce jest przepiękne. Aż zapiera dech w piersiach. Mam ochotę wziąść się spakować pojechać tam i zrobić piękne zdjęcia w tym bajkowym miejscu!
    Pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne klimatyczne miejsce! Czekam na więcej takich, zostaje tu na dłużej.

    Zapraszam do mnie
    http://zycie-z-kanapowcem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, klimatyczne miejsce chętnie bym się tam wybrała ;)

    pozdrawiam https://obsesyjnaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne miejsce ... lubię takie :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam stare zamki. Mam w okolicy jeden. Jest również wspaniały jak ten. Tylko chyba bardziej zniszczony. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne miejsce :) thecloudybrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super miejsce :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne miejsce, z chęcią bym się tam wybrała ☺️

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny filmik, taki pozytywny :) Miejsce urokliwe.

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie wybrałabym się tam na sesję foto!
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Och, jak ja kocham zamki.
    Niestety, tego jeszcze nie widziałam.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń