piątek, 5 czerwca 2015

LBA - Liebster Blog Awards

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po przyjęciu LBA należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. Obowiązkiem jest też wklejenie znaku LBA do wpisu.”
 LBA - Liebster Blog Awards

Zostałam nominowana przez : http://julia-i-ola.blogspot.com/2015/06/liebster-blog-awards.html



Pytania jakie otrzymałam:

1. Co/kto cię skłoniło do założenia bloga?

-  Tak naprawdę to była chyba spontaniczna decyzja, którą kierowała chęć rozwoju, chociaż już wcześniej znajomi sugerowali mi abym zaczęła coś tworzyć w internecie i tak powstał ten blog 
oraz dwa następne (takieksiazki ; takiefilmy)

2. Ulubiony owoc/warzywo.

-  Agrest, Arbuz, Kiwi.. mogłabym wymienić w nieskońconość bo naprawdę lubię owoce/warzywa 
i nie jestem w stanie wybrać tego konkretnego :)

3. Co uważasz o blogach, gdzie są po 1000 obserwatorów?

- Cieszę się gdy widzę takie blogi, gdyż zazwyczaj oznacza to, że ludzie którzy je prowadzą są wytrwali w tym co robią i jak sądzę odnaleźli swoją pasję w życiu. 

4. Rzecz, bez której nie możesz żyć?

- Tak naprawdę chyba nie ma takiej rzeczy bez której  nie mogłabym żyć.. 

5. Jakiś ulubiony blog?

- Chyba nie potrafię takiego wskazać.

6. Największe marzenie?

- Kupić nowoczesnego kampera i spędzić najbliższe kilka lat podróżując nim po świecie.

7. Gdybyś była zwierzęciem, to jakim i dlaczego?

- Nigdy nie będę zwierzęciem, więc się nie będę nad tym zastanawiać.

8. Jaki lubiany przez ciebie cytat?

- "Pieniądze szczęścia nie dają. Dopiero zakupy" - Marylin Monroe

9. Co najczęściej nosisz? (koszula, sukienka itp.)

- Staram się ubierać wygodnie, więc najczęściej noszę ubrania sportowe :)

10. Ulubiona piosenka!? 

-  Jest ich wiele, ale ostatnio do tego grona doszły te dwa utwory:

  


Nominuję:














Pytania:

1. Książka czy film?

2. Czy potrafisz biegle posługiwać się obcym językiem?

3. Trzy rzeczy z którymi nie jesteś w stanie się rozstać?

4. Twój życiowy cel?

5. Dom na wsi czy mieszkanie w bloku?

6. Jaki masz typ osobowości (według enneagrama): Perfekcjonista, Dawca, Wykonawca, Indywidualista, Obserwator, Lojalista, Epikurejczyk, Szef, czy Mediator?

7. Cecha której nie tolerujesz w ludziach?

8. Twój słaby punkt?

9. Szczera prawda czy słodkie kłamstwo?

10. Ulubiona potrawa?

11. Twoje życiowe motto?


Pozdrawiam i czekam na wasze odpowiedzi..

22 komentarze:

  1. fajnie się czytało :) krótko, zwięźle i na temat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie Twoja odpowiedź na pytanie o to jakim będziesz zwierzęciem :) dobre podejście do życia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Arbuz to zdecydowanie najlepszy owoc na świecie! Mam nadzieję, że kiedyś i Tobie uda się zdobyć te 1000 obserwatorów :) Świetne odpowiedzi, gratuluję Ci nominacji oraz z całego serca za nią dziękuję ;)
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com/ [klik]

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki kochana za nominację. Swoje LBA zrobię na początku tygodnia. Szczególnie podoba mi się pytanie numer 6 (z tych, które Ty nam zadałaś), wreszcie ktoś docenił mój nick :D Bardzo fajny cytat wybrałaś na ulubiony, kiedyś też był moim życiowym mottem :D Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm, na swojej tablicy korkowej mam inny cytat Monroe i ogólnie uwielbiam jej cytaty - Nie zależy mi na pieniądzach i na sławie, chcę być tylko doskonała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nominacji ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że mieszkasz 30km ode mnie, jestem z Krasnegostawu :)
    Też uwielbiam ubierać się wygodnie.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/05/blog-post.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe pytania i odpowiedzi :)
    podzielam twoje zdanie co do owoców, kocham je i mi samej też
    ciężko byłoby zdecydować się na jeden konkretny rodzaj ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny tag! lubie je czytać :-)) Buziaki
    Jasne,ja juz obs i czekam na Ciebie:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post i śliczny design *_* Podoba mi się notka, będę tu wpadać częściej !
    Co powiesz na wspólną obserwację ? Jeśli tak zacznij i powiadom mnie w komentarzu na blogu.
    Zapraszam na mały konkursik!
    Zapraszam ! KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Też chciałabym podróżować po świecie. Nie ma nic przyjemniejszego niż poczucie wolności i odkrywanie tego, co nie znane.
    Ciekawe odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja właśnie czekam na działkowy agrest :) Tymczasem zajadam się arbuzem :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog i ciekawe odpowiedzi:) Punkt 6 rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiem, ze się nie znamy ale... Wiem, że lubisz agrest.
    Miej się na baczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Miej się na baczności".. toż z ciekawości zapytam dlaczego? Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  16. Gratuluję nominacji! <3
    Bez wątpienia Ci się na należy.

    Zapraszam do siebie, ponieważ dopiero zaczynam: http://dree1999.blogspot.com/

    Pozdrawiam i powodzenia. :)

    /Dree.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ah takie marzenie jak twoje chyba wiele osób chciałoby spełnić... Tak wyjechać i nie patrzeć za siebie...
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń