sobota, 28 lutego 2015

Co jeszcze?

Taki króciutki wpis o tym co postanowiłam jeszcze stworzyć. Mam pasje, lubię się rozwijać, więc dlaczego nie miałabym się tym z wami dzielić.

Taka Troche: Taka opcja - Takie Filmy, Takie książki..

Jednak żeby nie było zamieszania, postanowiłam wyodrębnić blogi ściśle tematyczne.

Zatem jeśli lubicie książki i interesuje was literatura zapraszam was na mój blog który znajduje się pod tym adresem:  http://takieksiazki.blogspot.com/
Pasjonatów filmów zapraszam natomiast tutaj: http://takiefilmy.blogspot.com/

I tak dla przypomnienia gdzie możecie mnie jeszcze znaleźć:
YouTube: Klik
Instagram : Tutaj

5 komentarzy:

  1. Podjęłaś się ogromnego obowiązku , prowadzić tyle blogów? Podziwiam ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czystą przyjemnością jest robić to co się lubi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam ;) Ciekawe pomysły na blogi, kontynuuj to co robisz ;) Powodzenia!

      Usuń
  3. Też uwielbiam książki :) Właśnie one są jednym z głównych tematów mojego bloga ;) Recenzje wstawiam te pochlebne jak i krytyczne bo nie umiem trzymać języka za zębami ;) Pozdrawiam ;)

    P.S. Ten wygląd bloga jest o wiele ładniejszy niż tego o książkach :D
    vaniliowa-nuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, dzięki wielkie za obserwację! :)
    Po Twoich poprzednich notkach widzę, że wiele podróżujesz po naszej pięknej Polsce, jesteś ogólnie bardzo ambitna i kreatywna a takie osoby to ja lubię :D Zatem zapisuję sobie na listę Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń