poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Xiaomi Redmi Pro

Od początku kwietnia jestem szczęśliwą posiadaczką nowego telefonu. Model jaki po wielu podejściach ostatecznie zdecydowałam się zakupić to Xiaomi Redmi Pro - wyparł
on zakup przeze mnie X10 od firmy HTC

Etui dokupione (nie stanowi zestawu)



Waga: 174,00 g
Wymiary: 151,50 x 76,20 x 8,15 mm
Pamięć wbudowana: 64 GB
System operacyjny: Android 6.0 Marshmallow
Pamięć RAM: 3 GB
Aparat tył: 13 Mpx (z lampa błyskową)
Aparat przód: 5 Mpx
Karty pamięci: do 128 GB
Hybrydowy DualSIM: microSIM, microSD

Czym sugerowałam się przy zakupie?

- Pamięcią RAM (nie oszukujmy się 3 GB przy obecnym rynku aplikacji to absolutne minimum)

- Przyzwoitym przednim aparatem (nie ma szaleństwa, ale 5 Mpx jest na zadowalającym
[dla mnie] poziomie)

- Pamięcią wbudowaną (Minimum dla mnie 32GB - udało się więcej:)

- Opcją DualSim (Zawsze mam teraz przy sobie nr prywatny i służbowy)

-  Stosunkiem ceny do jakości: Za podobne parametry innych firm musiałabym
wydać nawet 2000 zł więcej.


Za ile ja go kupiłam? Jak płynnie działają na nim aplikacje? Jaka jest jakość zdjęć?

Opowiem o tym już niebawem na moim kanale YT  TakaTroche (klik)

FILMIK ----- > Klik

14 komentarzy:

  1. Czy to etui jest różowe? Nie znam tej marki, jestem wierna od zawsze samsungom. Jednak jak już będzie filmik na Twoim kanale, daj znac na naszej grupie, chętnie zobaczę. Lubię technologiczne gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz więcej osób posiada telefony tej marki i sobie chwalą :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Najnowszy wiosenny post z tiulową spódnicą - daj znać co myślisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam, że są bardzo dobre :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że to telefon porównywalny do iphon'ów ;)
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko porównać telefony o różnych systemach operacyjnych, ale faktycznie dużo osób dostrzega podobieństwo w stylizacji ;) Natomiast Xiaomi Mi Notebook Air jest ewidentnie odpowiednikiem Apple MacBook Air

      Usuń
  5. Zastanawiam sie na zmianą telefonu, mam nadzieje ze uda mi się wybrac najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, przydatny i dobrze przemyślany wpis!

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja koleżanka go posiada i jest zadowolona :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej marki, ale wygląda ciekawie. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie jakoś ta marka nie przekonuje :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem wierna Iphone :) Nie przekona mnie już chyba żadna inna firma :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa testów tego telefonu bo nie mialam z nim styczności a ta pamiec wydaje sie byc obiecująca. Ja od kilku lat przestawiłam sie na iphony ze wzgledu na pamiec, aparat i kilka innych udogodnień. Buziaki

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń