poniedziałek, 6 marca 2017

Krulczuk Gospodarstwo Rolne

Malinowe Factory 2016

W związku ze zbliżającym się sezonem wiosennym pozwólcie,
że pochwale się  tym co robię ja..

Oczywiście będzie to mały skrót informacji i zachęta do obserwowania m.in, mojego firmowego facebook`a (klik)





Zatem do rzeczy. Jestem rolniczką z zawodu, a niebawem już z wykształcenia. 
Prowadzę małe gospodarstwo zajmujące się głównie produkcją owoców miękkich, 
a także hobbistycznie produkcją roślin w doniczkach i multiplatach.

Od jakiegoś czasu wyprodukowane przeze mnie roślinki sprzedaję w moim sklepiku (klik) 
jak i na allegro: KRULCZUK 



Mam nadzieję, że wkrótce będę mogła się podzielić
z wami moimi nowo sezonowymi
pracami w gospodarstwie..


PS Smacznie owocowego roku

14 komentarzy:

  1. Gratuluję sukcesu i oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, gratuluję! Jestem pod ogromnym wrażeniem i zazdroszczę stworzenia sklepiku, też o tym marzę :)

    http://oneofthebillion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Będę z chęcią do sklepiku zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! i czekamy na więcej zdjęć i informacji !! :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, powodzenia ;)

    Serdecznie zapraszam i jeśli blog się podoba daj obs ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/03/recenzja-pynnych-pomadek-z-golden-rose.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe zainteresowanie! :)
    http://momentdlamniee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. właściwie pierwszy raz spotykam się z blogerką o zamiłowaniu do roślin i to na większą skalę. Sama osobiście raczej mam dwie lewe ręce w tym temacie. Mimo to, podziwiam !

    --
    Pozdrawiam i ślę buziaki!
    Pola z Pryzmatu Poli

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszcze ręki do roślin i tego zamiłowania, niestety u mnie wszystkie kwiaty umierają po miesiącu :(

    OdpowiedzUsuń
  9. O proszę, bardzo podoba mi się to, że w końcu trafiłem na bloga w którym ktoś pisze więcej o sobie, swojej pracy. Życzę powodzenia i oby biznes przyniósł Ci każdego dnia więcej stałych klientów!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję że będę mogła przyjść do Ciebie po poradę? Wszystkie roślinki mi umierają :( także zazdroszczę Ci takiej wiedzy i życzę mega dużo powodzenia w prowadzeniu swoich działalności, w realizacji projektów. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko mogę zawsze służę radą :) a jeśli masz konkretne pytania zapraszam na priv :D

      Usuń