niedziela, 1 stycznia 2017

Kobieta za kółkiem? czyli #CARGATKA

 #CARGATKA czyli kobieta za kółkiem..

Tak się zastanawiam czy możliwym jest, aby kobieta miała podzielność uwagi podczas prowadzenia samochodu, czy istnieją perfekcyjne automaniaczki, czy też nienagannie parkujące dziewczęta.
Kwestia dość trudna zwłaszcza, że większość moich koleżanek nie posiada prawa jazdy, lub zwyczajnie nie korzysta z tego dokumentu.


Kim zatem jestem ja? Przekonajcie się sami oglądając pierwszy odcinek z serii: CARGATKA :P



No i nie zapomnijcie zasubskrybować mojego kanału ;) Subskrybuj

1 komentarz:

  1. O nie. Ja w maju, po maturach i czteroletnim kształceniu w technikum mam zamiar zapisać się na prawo jazdy... Lepiej nie wychodzić z domu. XD

    Pozdrawiam serdecznie,
    Magia słowa

    OdpowiedzUsuń