sobota, 7 stycznia 2017

INSTAGRAMowe podsumowanie roku

7 stycznia - 2017 rok. Mogłoby się wydawać, że przez ostatnie 12 miesięcy niewiele zmieniło się
w moim życiu jednak przeglądając jakże nieliczne fotografie na moim profilu Insta (Klik) jestem
w stanie stwierdzić, że staram się iść w kierunku, który można nazwać pozytywnym.

Biorąc pod lupę jusiak_k z czego jestem najbardziej zadowolona?

1.  Wykupienie karnetu do klubu fitness.



- Poprawa kondycji.
- Lepsze samopoczucie.
- Większa siła.
- Zdrowszy organizm.
- Kilkanaście kilogramów w dół :P





2. Pierwszy raz we Wrocławiu




Chociaż tak naprawdę drugi. 
Pierwszy raz byłam we Wrocławiu wiele lat temu :)

3. Odwiedziłam serialowe Wilkowyje. 



4. Poznałam piękno paznokci hybrydowych


5. Zaczęłam jeszcze więcej czytać 



6. Dostrzegłam walory ekologii



 7.  Postawiłam na samorealizację




8. Powróciłam do częstych spacerów


 9. Założyłam snapchata:  ystynka



 10. Zaliczyłam pierwszy rok zbiorów we własnym gospodarstwie rolnym Klik



 11. Zmieniłam kolor włosów



 12. Nauczyłam się zdrowo jadać również poza domem



 13. Nie ominął mnie również wyjazd nad polskie morze



 14. Byłam wytrwała w tym co robiłam


 15. Cieszyłam się z owoców własnej pracy


 16. Uzyskałam nowe kwalifikacje zawodowe



17. Jeździłam na pokazy, konferencje i  szkolenia związane z rolnictwem.



 18. Jeździłam, jeździłam i jeszcze raz jeździłam


 19. Miałam również przyjemność uczestniczyć w tradycyjnych wykopkach




 20. Świętowałam kolejny rok małżeństwa




13 komentarzy:

  1. Normalnie gdyby nie to, że uczestniczyłem w tym wszystkim to bym powiedział, że zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne podsumowanie roku! Życzę Ci, żeby ten rok był co najmniej tak samo owocny jak poprzedni, bo naprawdę jest się czym pochwalić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne podsumowanie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, cudowny instagram! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie podsumowanie roku za pomocą zdjęć. Bardzo ładnie wyglądasz w tym kolorze włosów.
    Odwdzięczam się za szczere komentarze.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Twój rok był naprawdę ciekawy! http://moose-cosmetics.blogspot.com/2017/01/moja-aktualna-pielegnacja-wosow.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne są takie podsumowania. Choć do Wrocławia mam blisko, to nigdy nie byłam, a chciałabym być. :)


    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl 💙

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Twojego podsumowania wynika, że miałaś dobrze spędzony rok :)
    Pozdrawiam,
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne podsumowanie:)Wrocław piękne miasto, studenckie:)
    Tradycyjne wykopki skąd ja je znam, czasy mojego dzieciństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne podsumowanie, ukazuje, ze rok był jak najbardziej udany!

    OdpowiedzUsuń