wtorek, 27 grudnia 2016

Wielki - Mały "COME BACK"

Witam się z wami ponownie w nowej i jak mam nadzieję w nieco lepszej odsłonie. 
Zaktualizowałam swoje profile. Utworzyłam kanał na YT (Klik - YouTube)
Ogarnęłam Snapa (ystynka) no i upubliczniłam Insta (Instagram: jusiak_k)

Dajcie znać czy jeszcze o mnie nie zapomnieliście :)

A ja tym czasem uciekam myśleć nad nowymi materiałami dla was. 
2017 zapowiada się ciekawie zatem obserwujcie, komentujcie i czekajcie na nowe wpisy.


Pozdrawiam,
Taka Troche

4 komentarze:

  1. Witaj, dziękuję za odwiedzinki, problem z linkiem już rozwiązany... ;) pozdrawiam

    https://magia-zdobienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zatem życzę owocnego w pomysły roku 2017 :) I wytrwałości! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zatem życzę owocnego w pomysły roku 2017 :) I wytrwałości! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj w wielkim świecie blogosfery i czekamy na nowe posty:)

    OdpowiedzUsuń