piątek, 8 maja 2015

Majówka

Długi weekend majowy już za nami, ale ja pozostanę jeszcze w tym temacie
i podzielę się z wami wspomnieniami z mojego ostatniego majówkowego wypadu :)

Kilkakrotnie zmieniałam koncepcje tego posta, wiec może zacznę od tego jaki pokój udało mi się wynająć w Sopocie praktycznie w ostatniej chwili i to tylko 15 min. (pieszo) od mola, 
a wyglądał on dokładnie tak:

Bałam się, że nie znajdę nic fajnego nie tracąc przy tym majątku,
a jednocześnie zachowując minimalne (jak dla mnie) standardy.

Jednak nie było tak źle i te kilka dni spędziłam w całkiem przyjaznym otoczeniu.

Bo w końcu na urlop jedziemy po to by odpocząć, a nie zmagać się z problemami dotyczącymi np.
wspólnej łazienki czy też
braku miejsc parkingowych.


Pierwszego dnia oczywiście Sopot. 

Za każdym razem gdy tutaj jestem nie jestem w stanie zwiedzić wszystkiego.
Jeszcze tyle rzeczy i miejsc mam do zobaczenia.
Dlatego w przyszłości planuję wybrać się na trochę dłuższe nadmorskie wakacje,
ale czy to się uda, czas pokaże.
Zawsze wpadają mi w oko takie dzieła - Interesujące prace godne polecenia :)
Takie widoki tylko w Sopocie :)



Piszę o Sopocie,
więc przynajmniej umieszczę jedną fotografię przedstawiającą fragment tego miasta.
W tym przypadku jest to widok z latarni morskiej, na którą miałam po raz pierwszy okazję wejść.
Po zejściu można otrzymać Dyplom Zdobycia Latarni Morskiej. Taka fajna pamiątka dla turystów :)

                                                                        Drugiego dnia nastawiłam się na spacery po plaży.                                                                     Podziwianie uroków nadmorskich, dla osób mieszkających kilkaset kilometrów od morza       jest naprawdę czymś niesamowitym.                     Za każdym razem gdy tutaj jestem rozkoszuję się tymi widokami, które mnie zachwycają,               jednocześnie wprawiając w zadumę i refleksje.                                                                               Taki mój czas przemyśleń..
Trzeci dzień to moja wizyta w Gdańsku.

Mam tam rodzinę więc połowę dnia spędziłam na spotkaniu z nimi do tego spacerek 
po najważniejszych zabytkach miasta, a następnego dnia odwiedziłam jeszcze 
tamtejszy Ogród Zoologiczny, ale o tym już w następnym poście :)


PS Wiem, że jak na weekend w Trójmieście to mój post jest dość skromny, ale nastawiłam się typowo        na relaks, co za tym idzie nie skupiałam się na fotografii.

20 komentarzy:

  1. Fajnie spędziłaś majówkę :>
    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sopot to piękne miasto, a ty wynajęłaś naprawdę ładny pokój :) Świetny post!
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie spędziłaś długi weekend...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie spędzony długi weekend.
    Masz rodzinę w tym mieście a Ty szukasz miejsca w hotelu?
    Czekam na twoje dalsze relacje z tego pięknego miejsca.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile to możliwe staram się być niezależna :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  5. u mnie dokładni taki kurs był zimą, uwielbiam Sopot

    OdpowiedzUsuń
  6. nice post :) keep in touch :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy jeszcze nie byłam w Trójmieście, a wszyscy mówią że naprawdę warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, warto :) Jeśli uda Ci się kiedyś wybrać do Trójmiasta to na pewno odnajdziesz urok w tamtych stronach :)

      Usuń
  8. Jeszcze nigdy nie byłam w Sopocie :/

    Bardzo podobam mi się też te karykatury.
    Fajny post.

    http://justine-and-nicole.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie spedzilas wekeend .) Podoba.mi sie Twoj blog
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny wyjazd. Marze o Trojmiescie. Moze kiedys sie spelni. Chetnie dowiedzialabym sie jaki to hotel, gdyz prezentuje sie bardzo przytulnie :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link do stronki podesłałam na Twój adres e-mail :)

      Usuń
  11. pojechałabym do Gdańska! :)
    http://amfaceless.blogspot.com/2015/05/heels.html zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trójmiasto, tam jest tak niesamowicie <3 Tylko do wakacji :)

    http://amourdelespoir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Tęskni mi się już za morzem, mam nadzieję, że pojadę tam ze znajomymi w wakacje i odpocznę sobie przy odgłosach fal morskich!

    teenageladym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie no majówkę spędziłaś cudnie :*
    Może zajrzysz?
    Jak zaobserwujesz odwdzięczę się :D
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Trójmiasto <3 Niedawno tam byłam, bardzo mi się spodobało. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trójmiasto jest naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń