sobota, 16 maja 2015

Gdański Ogród Zoologiczny


Źródło zdjęcia: zoo.gd.pl

W nawiązaniu do mojego ostatniego posta przedstawie wam malutki mix zwierzaków 
mieszkających na terenie Ogrodu Zoologicznego w Gdańsku.

Jednak przedtem kilka suchych faktów o samym Zoo:


- Rok założenia: 1954
- Powierzchnia: 125 ha
- Liczba zwierząt : 975 szt.
- Liczba gatunków: 191


Źródło zdjęcia: zoo.gd.pl


Niestety pogoda tego dnia zbytnio nie dopisywała więc mój zbiór fotografii nie jest zbyt imponujący. Praktycznie cały czas padało, co za tym idzie, czas zwiedzania z trzech godzin skrócił się do jednej, 
pozostawiając mnie z dość dużym niedosytem i lekkim rozczarowaniem.


Jednak i tak starałam się zobaczyć jak najwięcej.. Chociaż w praktyce zobaczyłam zapewne najmniej
ze wszystkich będących kiedykolwiek na terenie tutejszego ogrodu..


Większość czasu spędziłam w pawilonach,
a to co udało mi się zwiedzić na zewnątrz było raczej sprintem..

Cóż pogody się nie wybiera, a nie mogłam się przecież zrazić do odwiedzenia tak lubianego
przeze mnie miejsca.

Przynajmniej mam co wspominać :) 



Zatem, gdy będę następnym razem w Trójmieście na pewno odwiedzę tutejsze Zoo. Ponownie..
Mam nadzieję z lepszym skutkiem :P


Tymczasem do następnego, 
postu oczywiście :) 

19 komentarzy:

  1. Jak tylko pogoda dopisze wybieramy się do oliwskiego zoo.
    Pozdrowienia z Pomorza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam :) Z Lubelskiego :D

      Usuń
  2. Oooo moje ukochane zoo! Szkoda, że nie trafiłaś na słoneczną pogodę - wtedy jest tam po prostu przepięknie! No, ale nie ma się co przejmować, bo teraz masz pretekst, żeby tam wrócić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj niestety. Pogoda potrafi wiele zepsuć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie byłąm nigdy w Gdańsku! :( A od kilku lat już się wybieram...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesli wiem, ze tam dokad jade jest zoo, musze je koniecznie zamiescic na mojej liscie rzeczy do zobaczenia :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdy będę w Trójmieście obowiązkowo muszę się wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam w Oliwskim ZOO jak spędzałam wakacje u cioci parę lat temu, ale teraz nie wyobrażam sobie tego bym chodziła po tym parku :)
    Pozdrawiam ^^
    Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2015/04/i-addicted-to-you-instagramphotomix.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie byłam jeszcze w tym ZOO :D Jedyne w jakim byłam to to warszawskie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Warszawski Ogród Zoologiczny jeszcze przede mną, jakoś nigdy nie miałam na tyle wolnego czasu aby się tam wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post
    would you like to follow each other? I'll follow back after it.

    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł na notke :)
    moze wspolba obs ? zacznij i daj znac
    http://paperlifex33.blogspot.com/2015/05/choies-jacket.html zapraszam do mnie na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna sprawa :))
    www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wróć tam koniecznie!:) Uwielbiam spędzać czas w zoo :D Pisałam niedawno, że byłam we Wroclawskim ;) Podoba mi się ta widokówka, którą sama zrobiłaś, jako zbiór fotek zwierząt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogromna ilość zwierząt do zobaczenia w tym zoo.

    OdpowiedzUsuń