poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Magia Krakowa

Kraków, Cracovia, Cracovie, Cracow..
 Nie wiem co ma w sobie to miasto, ale chce się do niego wracać.. 
Przez chwile miałam nawet myśl, aby się właśnie tam przeprowadzić..





















Jakoś los tak chce, że przynajmniej raz w roku odwiedzam to piękne miasto i nie wiedzieć czemu zastanawiam się kiedy znowu tam pojadę.

Co mnie tam ciągnie? Jaki urok kryje w sobie to miasto?
Mentalność ludzi?
Inne perspektywy?
Brak tylu ograniczeń?


Jakiś dziwny spokój odczuwam przebywając w tamtych rejonach. Mimo, że pochodzę z małego jak dla mnie miasteczka (populacja poniżej 66 000 osób), to w Krakowie czuję się bardziej, że tak powiem wyluzowana. 

Będąc u siebie, widzę tylko zmęczonych życiem ludzi, którzy nie mają żadnych wymagań i nie potrafią już cieszyć się życiem. 

A może to ja już jestem taka zmęczona i potrzebuje odskoczni od codzienności i za punkt docelowy obrałam sobie właśnie Kraków. 

15 komentarzy:

  1. Byłam w Krakowie i wiem ci czujesz :) taki fajny spokój ;)
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W wakacje mam zamiar odwiedzić Kraków pierwszy raz. Nie mogę się doczekać....:)
    Podobają mi się te dwa zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ukochany Kraków ! ;) czekam tylko na maj, aż pojadę na komunię Kuzyna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mieszkam niedaleko Krakowa. Wybieram się tam 3 maja<3

    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Krakow jest jednym z piekniejszych polskich miast

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam tam tylko kilka razy ele naprawde jest to piękne misto:D
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie byłam w Krakowie, ale bardzo chciałabym zwiedzić to miasto. Niestety, nikogo tam nie znam, więc zanim się wybiorę, to muszę trochę kasy odłożyć.
    Za to bardzo lubię Wrocław i też nie wiem, co ma w sobie magicznego. Miałam podobnie jak Ty z Krk. Chciałam przenieść się do Wrocławia na studia - z jednego końca Polski na drugi. Nie wiem, czym zauroczyło mnie to miasto. Może to ludzie, których tam spotkałam... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kraków jest najlepszy. Mieszkam w okolicach i lubię jeździc na miasto. Jest tam naprawdę ładnie.

    http://justine-and-nicole.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe, a ja mieszkam w wiosce (400os. :P), ale równie kocham Kraków!;) Tez jeżdżę tam mniej wiecej co roku, chicaz mam bardzo blisko. Wiele osob mowi, ze sa tam jakies moce skumulowane (żyły) ale nie znam sie na tej tematyce... Nie mniej, w Krakowie humor jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie byłam nigdy w krakowie :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że kiedyś odwiedzisz to piękne miasto:)

      Usuń
  11. Ja do dzisiaj pamiętam moją pierwszą wizytę w Krakowie w 3 klasie podstawówki na wycieczce :) było przepięknie, a niebawem zapewne znowu odwiedzę to miasto żeby zobaczyć co się zmieniło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kraków jest piękny :-) Super blog :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam to szczęście że mieszkam w Krakowie ;) Jak będziesz mieć kiedyś zamiar przyjechać daj znać, miło będzie poznać blogerkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę miała na uwadze :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń