wtorek, 10 marca 2015

Witaj Wiosno

Do wiosny astronomicznej mamy jeszcze kilka dobrych dni, ale ja już teraz z całą pewnością mogę stwierdzić, że zima już na dobre za nami. Koniec z długimi wieczorami, nie do końca optymistycznymi porankami i wieczną pluchą za oknem.  Wiosna budzi się do życia. Budzę się i ja. Wiosną zawsze zaczynam żyć na nowo. Nowe cele i realizacje. Motywuje się na nowo..


Stawiać przed sobą nowe cele to wspaniała inicjatywa. Jednak ile tych planów wcieliliśmy w życie i zrealizowaliśmy do końca? Co nam stoi na przeszkodzie?
Odpowiedź jest prosta. My sami. Sami stawiamy sobie ograniczenia popadając w monotonie dnia codziennego, stawiając niewidoczne dla nas bariery które nas blokują.

Nie jestem specem od motywacji, ale za to wiem jedno: to co robisz rób dla siebie, bądź spontaniczny i nie zastanawiaj się nad tym co pomyślą inni, bądź osobą taką jaką chciałbyś być. Wsłuchaj się w samego siebie i działaj. Boisz się?
Wypróbuj metodę małych kroczków, która dla mnie okazała się najlepsza. 
Jeżeli chcesz zacząć biegać nie porywaj się od razu na 10 km odcinek, zacznij najpierw od codziennych spacerów, wyrób w sobie nawyki które dzięki systematyczności doprowadzą Cię do celu.

Myślisz, nie dam rady? Nie tkwij w błędzie!

Czy każdemu od razu udaje się osiągnąć sukces?
Oczywiście, że nie. I wcale nie chcę was zniechęcać, ale uświadomić iż wszystko zależy od naszej pracy i wytrwałości. Mam więc nadzieję, że te piękne marcowe dni będą dla was dobrym momentem, by rozpocząć nowy rozdział życia, bo jeśli stoimy w miejscu to najzwyczajniej w świecie się cofamy.

PS Trzymam kciuki za wszystkich zmotywowanych do działania :)

11 komentarzy:

  1. To prawda! Wszystko zależy od samozaparcia :)
    http://frankybronky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez wraz z wiosna budzę sie do życia :) mam zamiar zacząć biegać jak pogoda sie unormuje
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez specem od motywacji nie jestem ale wiem ze ona jest w życiu niezwykle wazna!:) Pewnie, trzeba stawiac sibie cele i dazyc do ich realizacji(uparcie)
    Pozdrawiam,
    odkrywajzalicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog! ;)
    http://majatabor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  5. Świetna notka! Zgadzam się z Tobą w każdym słowie.
    Ciężka praca i jeszcze raz ciężka praca, pomoże nam dojść do wyznaczonych celów i spełnić marzenia :)
    http://juliapoborczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam ciężko się zawziąć, ale jak już sobie coś obiecam, to to zrobię! ale nie za dużo na raz! teraz akurat zrobiłam mój drugi tatuaż i dzięki temu spełniłam swoje jedno marzenie :)
    www.stylevoila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja właśnie się za siebie wziełam! mam nadzieję, że dotrwam do lata i bedę z uśmiechem na twarzy paradować w stroju! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjecie :)
    fajny blog :)


    moze obs za obs daj znac

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Motywacja, coś bez czego raczej daleko nie zabrniemy i niczego nie osiągniemy :)

    fidrygalkibackstage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne tło z cegłami, a notka bardzo pozytywna c:
    Zapraszam kochana do siebie --> neronowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń