piątek, 13 lutego 2015

Luty, Zoo i Ja

Na taki genialny pomysł mogłam wpaść chyba tylko ja..
Kto normalny wybiera się do Ogrodu Zoologicznego zimą?
No właśnie.. Wybieram się ja :)

Przynajmniej nie ma tłumów..
Nie ma tłumów, bo i tak na zewnątrz nie wiele można o tej porze roku zobaczyć.. Czego ja się w sumie spodziewałam..?
Że będzie fajnie?
Było fajnie.. I chyba to znowu powtórzę, bo niby dlaczego nie..
Trzeba mieć trochę kontaktu z naturą w ten czy inny sposób, a jak :D
Ktoś się tam  z resztą jeszcze przewiną. Może z 10 zwiedzających mieli przez cały dzień..


No i ja, ja i mój mężulek. Lubimy tak sobie od czasu do czasu gdzieś spontanicznie wyjść, żeby nie siedzieć w domku.. Bo zima to jest raczej taki czas kiedy stroni się od dobrowolnego przebywania na dworze. Widać to po ludziach, jak już gdzieś wyjdą to tylko dlatego, że muszą, ale jak wiadomo zawsze są wyjątki od reguły, wyjątki które lubię..



Muszę się nauczyć montować filmiki z tego typu wypadów. Fajna sprawa, obejrzeć po latach taki materiał z wyjazdu, a teraz gdy ludzie tak się nie tłoczą przed zwierzętami sądzę, że mogłoby wyjść z tego coś fajnego, ale to raczej temat na późniejsze lata..


Z resztą co się będę rozpisywać.. Jeszcze jedna fotka i do następnego :D Warto czasem oderwać się od codziennych czynności i znaleźć czas na odrobinę przyjemności w tym czy innym wydaniu.



PS   I tak polecam Zoo zimą :)


3 komentarze:

  1. W sumie zachęciłaś mnie do wycieczki do zoo. Nie byłam kilka lat...
    Ale czasami trafia się na fajne momenty, kiedy np. słoń się załatwia albo małpki dzielą swoimi... yghmm, można się domyślić.
    Dobre zdjęcia.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż to za miasto? Bo ogólnie zoo ładne, można by było odwiedzić ^-^. A jeśli chodzi o bloga, to świetny, czekam na kolejne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamość - moje rodzinne miasto :) Zoo godne polecenia zwłaszcza, że nie dawno przeszło gruntowny remont :)

      Usuń